Tahač Scania s mega návěsem Krone
- Vnitřní výška 3 metry s možností oboustranného přízdvihu stropu až o 10 cm pro lepší manipulaci s vysokým zbožím
- Ložná plocha 13,6 metru – 33 paletových míst
- Objem 100 m3
- Nosnost 24800 kg
- Boční shrnovací plachta s výstuhou XL code
- Certifikát DCE 9.5
- Multifunční lista pro uchycení nákladu
- Shrnovací strop bez zadní příčky pro nakládku jeřábem
Solo Mercedes s hydraulickým čelem
- Vnitřní výška 3 metry s možností oboustranného přízdvihu stropu až o 10 cm pro lepší manipulaci s vysokým zbožím
- Ložná plocha 7,3 metru – 18 paletových míst
- Objem 54 m3
- Nosnost 7500 kg
- Boční shrnovací plachta s výstuhou XL code
- Multifunční lista pro uchycení nákladu
- Shrnovací strop bez zadní příčky pro nakládku jeřábem
- Hydraulické čelo pro pohodlnou manipulaci s paletovým zbožím do hmotnosti 1000kg
- Ruční paletový vozík – nevozíme stále, pouze po domluvě
Solo MAN
- Vnitřní výška 2,65 metru
- Boční shrnovací plachta a bočnice
- Ložná plocha 7,2 metru – 18 paletových míst
- Objem 47 m3
- Nosnost 3840kg
Užitkové vozidlo – kurýr
- Renault Kangoo
- Ideální vozidlo pro rozvoz zboží na krátké vzdálenosti
- Maximální velikost nákladu 1,2 x 1 x 1 m
- Nebo řidič + 4 osoby
Osobní vozidlo – kurýr
- Volkswagen Passat
- Vhodné pro urgentní přepravy malých zásilek, dokumentů, případně osob na dlouhé vzdálenosti
Vývoj nákladního vozového parku
Po celou dobu náš dispečink vytěžuje vozidla soukromníků i menších firem v tuzemské i mezinárodní dopravě.
- 1998 – 6x Škoda 1203
- 2000 – 4x skříňové dodávky Volkswagen a Renault
- 2000 – první nové Solo MAN na mezinárodní dopravu (měli jsme jej po celou dobu životnosti celkem 13 let – najelo 1 400 000km)
- 2006 – první tahač + návěs na mezinárodní dopravu
- 2010 – druhý tahač + mega návěs mezinárodní dopravu
- 2013 – první solo s hydraulickým čelem
- 2013 – zavedení sledovacích zařízení do všech našich vozidel
- 2016 – další Solo na tuzemskou přepravu
- 2018 – nový tahač Scania + mega návěs Krone
- 2018 – další moderní solo s hydraulickým čelem
- 2020 – obměna Sola na tuzemskou přepravu