MENU
 decoding

Tahač Scania s mega návěsem Krone

  • Vnitřní výška 3 metry s možností oboustranného přízdvihu stropu až o 10 cm pro lepší manipulaci s vysokým zbožím
  • Ložná plocha 13,6 metru – 33 paletových míst
  • Objem 100 m3
  • Nosnost 24800 kg
  • Boční shrnovací plachta s výstuhou XL code
  • Certifikát DCE 9.5
  • Multifunční lista pro uchycení nákladu
  • Shrnovací strop bez zadní příčky pro nakládku jeřábem
 decoding

Solo Mercedes s hydraulickým čelem

  • Vnitřní výška 3 metry s možností oboustranného přízdvihu stropu až o 10 cm pro lepší manipulaci s vysokým zbožím
  • Ložná plocha 7,3 metru – 18 paletových míst
  • Objem 54 m3
  • Nosnost 7500 kg
  • Boční shrnovací plachta s výstuhou XL code
  • Multifunční lista pro uchycení nákladu
  • Shrnovací strop bez zadní příčky pro nakládku jeřábem
  • Hydraulické čelo pro pohodlnou manipulaci s paletovým zbožím do hmotnosti 1000kg 
  • Ruční paletový vozík – nevozíme stále, pouze po domluvě
 decoding

Solo MAN

  • Vnitřní výška 2,65 metru
  • Boční shrnovací plachta a bočnice
  • Ložná plocha 7,2 metru – 18 paletových míst
  • Objem 47 m3
  • Nosnost 3840kg
 decoding

Užitkové vozidlo – kurýr

  • Renault Kangoo
  • Ideální vozidlo pro rozvoz zboží na krátké vzdálenosti 
  • Maximální velikost nákladu 1,2 x 1 x 1 m
  • Nebo řidič + 4 osoby
 decoding

Osobní vozidlo – kurýr

  • Volkswagen Passat
  • Vhodné pro urgentní přepravy malých zásilek, dokumentů, případně osob na dlouhé vzdálenosti

Vývoj nákladního vozového parku

Po celou dobu náš dispečink vytěžuje vozidla soukromníků i menších firem v tuzemské i mezinárodní dopravě.

  • 1998 – 6x Škoda 1203
  • 2000 – 4x skříňové dodávky Volkswagen a Renault
  • 2000 – první nové Solo MAN na mezinárodní dopravu (měli jsme jej po celou dobu životnosti celkem 13 let – najelo 1 400 000km)
  • 2006 – první tahač + návěs na mezinárodní dopravu
  • 2010 – druhý tahač + mega návěs mezinárodní dopravu
  • 2013 – první solo s hydraulickým čelem
  • 2013 – zavedení sledovacích zařízení do všech našich vozidel
  • 2016 – další Solo na tuzemskou přepravu
  • 2018 – nový tahač Scania + mega návěs Krone
  • 2018 – další moderní solo s hydraulickým čelem
  • 2020 – obměna Sola na tuzemskou přepravu